Müşterilerimiz bizim hem varlık nedenimiz hem de misafirimizdir. Mopaş ailesinin bir üyesi olarak bizlerin de birer müşteri olduğunu unutmaz; bize nasıl davranılmasını istiyorsak misafirlerimize de o şekilde davranırız.

Müşterilerini memnun eden kurumlar sürekli gelişir, müşteri memnuniyeti standartlarını oluşturamayan kurumlar ise bir süre sonra etkinliklerini kaybeder. Bu saptamadan yola çıkarak, müşterilerimizin beklentisini iyi analiz eder; çözüm odaklı yaklaşımlar içinde oluruz. Müşterilerimizin şikayetlerini nezaketle dinler; gerekli yerlere iletir ve en kısa sürede cevaplanması için çalışırız. Müşterilerimizin taleplerini doğru anlar; gerekli yerlerle görüşür, elimizden geldiğince karşılamaya çalışırız.

Mağazamıza gelen müşterilerimizin yardım istemelerini beklemeden ihtiyaçlarını anlamaya çalışır, doğru yönlendiririz. Mopaş olarak, müşterilerimize nezaket ile yaklaşmak ve saygıyla karşılayıp uğurlamak kurum kültürümüzün ve misafirperverliğimizin önemli bir unsurudur. Müşterilerimizle iletişim kurarken “üç adım” kuralını unutmayız: Nezaketle karşılar, güzel ağırlar ve mutlu bir şekilde uğurlarız.